Skip to main content

Levering

Leveringsinformatie

Wij hechten veel belang aan een snelle levering. Onze leveringen naar het vasteland van Europa en Groot-Brittannië zijn GRATIS (behalve naar eilanden waar mogelijk een extra belasting van toepassing is). Al onze bestellingen worden dezelfde dag verwerkt en door ons transportbedrijf afgeleverd. In uitzonderlijke situaties en bij grote vraag maken wij gebruik van internationale postbedrijven. De klant wordt geïnformeerd welk transportbedrijf zijn bestelling zal uitvoeren. Medicarelax.com zorgt voor transport in goede staat tot aan de deur van de klant. Alle bestellingen die op vrijdagmiddag of in het weekend worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt. Het transport wordt uitgevoerd door ons logistieke platform.

Aflevertijd

De levertijd bedraagt ​​doorgaans 2-3 werkdagen, mits de massagestoelen op voorraad zijn. Wanneer massagestoelen niet op voorraad zijn, worden klanten geïnformeerd over de leverdatum. Alle informatie met betrekking tot de bezorging ontvangt u via e-mail/whatsup/telefonisch contact of u kunt altijd contact met ons opnemen voor een verzendupdate.

TERUGSTUURBELEID

Fujiiryoki doet er alles aan om klanten precies de producten aan te bieden die ze op onze website zien en om klanten te helpen/bijstaan ​​bij het kiezen van het beste massageproduct dat het beste bij hun gezondheidsbehoeften past. Onze topprioriteit is dat onze klanten tevreden zijn! De nieuwe massagestoel moet u helpen stress los te laten, daarom maken wij het u gemakkelijk om met vertrouwen te kopen. Wij bieden een retourbeleid van 14 dagen op al onze producten. Als de klant na de proefperiode van 14 dagen besluit het product te retourneren, worden er retourkosten van 170 euro voor de verzending door de klant gedekt. Houd er rekening mee dat wanneer u een massagestoel retourneert, wij ons inspectieteam sturen om de staat van de massagestoel te controleren. De massagestoel kan alleen worden geretourneerd in de originele doos, zonder enige schade of krassen. Houd er rekening mee dat als de stoel die bij ons is gekocht, beschadigd is terwijl deze in het bezit van de klant was, of niet de originele verpakking bevat, of na ontvangst een verdere renovatie nodig heeft, er mogelijk extra kosten aan verbonden kunnen zijn. Neem voor eventuele aanvullende vragen rechtstreeks contact met ons op via: [email protected]